Bestellen
Wij hanteren 4 bestel mogelijkheden. De klant kan zelf kiezen welke methode het beste past en welke methode de klant gaat inzetten op het gewenste moment. De 4 hieronder beschreven mogelijkheden zijn zo ingericht zodat de klant zo min mogelijk hoeft te doen, snel gemakkelijk en simpel.
1. Digitaal
2. Telefonisch /online assisteren
3. Persoonlijke Bestellijst
4. Facilitaire Service
1. Digitaal
De klant krijgt een persoonlijke inlog op onze website, dit is een afgeschermd gedeelte en alleen toegankelijk voor de klant. In dit profiel staan de producten die de klant nodig heeft, zijn gegevens, de voor hem beste producten, kortingen en relevante informatie. De Productbladen en instructie zijn heel eenvoudig terug te vinden bij de producten, uiteraard worden deze ook bij de bestelling meegeleverd. Het account kan gemaakt worden voor diverse vestigingen met 1 factuur adres, In dit digitale systeem kunnen wij ook een voorraad opnemen, wat wij vervolgens in onze veilige opslag op voorraad houden en indien gewenst uitleveren.
Herhaalbestellingen
Terugkerende bestellingen kunnen via 1 klik worden herhaalt binnen de persoonlijke website omgeving. Indien gewenst kunnen de producten of dozen worden voorzien van een QR- codes, zodat er via een QR-reader kan worden besteld. Wij kunnen ook een globale meting doen, om de volgende herhaalbestelling te plannen.
2.Telefonisch / Online Assisteren
Wij zijn telefonisch altijd te bereiken voor het doorgeven van een bestelling. Wij hebben ook een speciaal whatsapp nummer zodat de klant ook via whatsapp informatie of foto’s kan sturen. Wij kunnen telefonisch ook altijd met de klant meekijken.
Hulp op afstand; in 3 EENVOUDIGE STAPPEN HULP OP AFSTAND AANVRAGEN
1) Neem contact op met onze klantenservice tel 0172- 750629 en geef aan dat u hulp op afstand wenst te -ontvangen. 2) Klik hier om de hulp op afstand applicatie te downloaden (applicatie openen, opslaan is niet nodig) 3) Geef het ID en wachtwoord door aan de medewerker van Fayon. 4) Wij kunnen met u meekijken en met u de bestelling doen of vragen direct oplossen. 5) Veiligheid: volgens dit systeem moet er elke keer een ID Code en wachtwoord worden opgegeven. Dit is beperkt geldig, dit voorkomt dat wij na uw vraag of bestelling niet meer met u kunnen meekijken, dit om uw privacy te waarborgen.
3. Persoonlijke Bestellijst per locatie
De bestellijst maken we op maat, voor elke locatie, hier kunnen de aantallen op worden ingevuld en worden terug gemaild. Vervolgens nemen wij de bestelling in behandeling en nemen contact op indien er iets afwijkends wordt geconstateerd.
4. Facilitaire service
Een van onze medewerkers komt wekelijks de voorraad controleren en de bestelling opnemen en aanvullen. Hierbij spreken we een minimale grijp voorraad per locatie af.
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje ‘Mijn account’.
Deze kun je vinden door in je account naar ‘Mijn bestellingen’ te gaan en te klikken op ‘Bekijk bestelling’ van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
We geven je 14 dagen retourrecht op onze producten om welke reden dan ook. “ Gewoon” is dus ook een goede reden! We accepteren alleen retouren die vooraf online zijn aangemeld. Die link staat op de retouren uitleg pagina. Of via je account. In je account klik je op ‘ mijn retouren’ en kun je per bestelling aangeven welk product je wilt terugsturen. Let er wel op dat zodra je de melding krijgt dat het product niet geretourneerd kan worden dit ook echt niet mogelijk is. Dan zit je of buiten de retourtermijn of er zit een restrictie op het product.