Onze klantenservice helpt u graag! 

Kunt u een artikel niet vinden, heeft u uitleg nodig over ons bestelsysteem, loopt u tegen een probleem aan op onze website of wilt u dat wij voor u de bestelling plaatsen.  

Wij kunnen u direct online assisteren: Wij kijken met u mee, geven u direct heldere uitleg over onze website, het bestelsysteem en al haar functionaliteiten.  

U kunt ons bereiken op werkdagen van 9.00 tot 17.00  

Mail: [email protected]
Telefoon: 0172- 750629  
Whats app: 06 36 38 47 81

IN 3 EENVOUDIGE STAPPENHULP OP AFSTAND AANVRAGEN 

1) Neem contact op met onze klantenservice tel 0172- 750629 en geef aan dat u hulp op afstand wenst te -ontvangen. 
2) Klik hier om de hulp op afstand applicatie te downloaden (applicatie openen, opslaan is niet nodig) 
3) Geef het ID en wachtwoord door aan de medewerker van Fayon. 
4) Wij kunnen met u meekijken en met u de bestelling doen of vragen direct oplossen. 
5) Veiligheid: volgens dit systeem moet er elke keer een ID Code en wachtwoord worden opgegeven. Dit is beperkt geldig, dit voorkomt dat wij na uw vraag of bestelling niet meer met u kunnen meekijken, dit om uw privacy te waarborgen. 

Opmerkingen & Feedback 
Wij stellen uw mening erg op prijs. Mocht u vragen, opmerkingen of reacties hebben vernemen wij deze ook graag. Wij zijn constant bezig om onze service en producten te verbeteren. Wij zijn dan ook erg blij met uw feedback, vul ons contactformulier in en wij komen er binnen twee werkdagen op terug! 

U kunt ook schriftelijk reageren op dit adres: 

Fayon B.V. 
Afdeling klantenservice 
Kamerlingh Onnesweg 11 A
2408 AX  Alphen aan den Rijn  

Heb je een vraag?

Deze kun je vinden door in je account naar ‘Mijn bestellingen’ te gaan en te klikken op ‘Bekijk bestelling’ van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.

We geven je 14 dagen retourrecht op onze producten om welke reden dan ook. “ Gewoon” is dus ook een goede reden! We accepteren alleen retouren die vooraf online zijn aangemeld. Die link staat op de retouren uitleg pagina. Of via je account. In je account klik je op ‘ mijn retouren’ en kun je per bestelling aangeven welk product je wilt terugsturen. Let er wel op dat zodra je de melding krijgt dat het product niet geretourneerd kan worden dit ook echt niet mogelijk is. Dan zit je of buiten de retourtermijn of er zit een restrictie op het product.