Bestellen
1.1.1
Bestellen
Wij hanteren 4 bestel mogelijkheden. De klant kan zelf
kiezen welke methode het beste past en welke methode de klant gaat inzetten op
het gewenste moment. De 4 hieronder beschreven mogelijkheden zijn zo ingericht
zodat de klant zo min mogelijk hoeft te doen, snel gemakkelijk en simpel. 1. Digitaal
2. Telefonisch /online assisteren 3. Persoonlijke
Bestellijst 4. Facilitaire Service
1. Digitaal
De klant krijgt een persoonlijke inlog op onze website, dit is een afgeschermd
gedeelte en alleen toegankelijk voor de klant. In dit profiel staan de
producten die de klant nodig heeft, zijn gegevens, de voor hem beste producten,
kortingen en relevante informatie. De Productbladen en instructie zijn heel
eenvoudig terug te vinden bij de producten, uiteraard worden deze ook bij de
bestelling meegeleverd. Het account kan gemaakt worden voor diverse vestigingen
met 1 factuur adres, In dit digitale systeem kunnen wij ook een voorraad
opnemen, wat wij vervolgens in onze veilige opslag op voorraad houden en indien
gewenst uitleveren.
Herhaalbestellingen
Terugkerende bestellingen kunnen via 1 klik worden herhaalt binnen de
persoonlijke website omgeving. Indien gewenst kunnen de producten of dozen
worden voorzien van een QR- codes, zodat er via een QR-reader kan worden besteld.
Wij kunnen ook een globale meting doen, om de volgende herhaalbestelling te
plannen.
2.Telefonisch / Online Assisteren
Wij zijn telefonisch altijd te bereiken voor het doorgeven van een
bestelling. Wij hebben ook een speciaal whatsapp nummer zodat de klant ook via
whatsapp informatie of foto’s kan sturen. Wij kunnen telefonisch ook altijd met
de klant meekijken.
Hulp op afstand; in 3 EENVOUDIGE STAPPEN HULP OP AFSTAND AANVRAGEN
1) Neem contact op met onze
klantenservice tel 0172- 750629 en geef aan dat u hulp op afstand wenst te
-ontvangen. 2) Klik hier om
de hulp op afstand applicatie te downloaden (applicatie openen, opslaan is niet
nodig) 3) Geef het ID en
wachtwoord door aan de medewerker van Fayon. 4) Wij
kunnen met u meekijken en met u de bestelling doen of vragen direct
oplossen. 5) Veiligheid:
volgens dit systeem moet er elke keer een ID Code en wachtwoord worden
opgegeven. Dit is beperkt geldig, dit voorkomt dat wij na uw vraag of
bestelling niet meer met u kunnen meekijken, dit om uw privacy te waarborgen.
3. Persoonlijke
Bestellijst per locatie
De bestellijst maken we op maat, voor elke locatie, hier kunnen de aantallen op
worden ingevuld en worden terug gemaild. Vervolgens nemen wij de bestelling in
behandeling en nemen contact op indien er iets afwijkends wordt geconstateerd.
4. Facilitaire
service
Een van onze medewerkers komt wekelijks de voorraad controleren en de
bestelling opnemen en aanvullen. Hierbij spreken we een minimale grijp voorraad
per locatie af.